FAQ - Najczęściej zadawane pytania
1.Jak działa dodawanie ogłoszeń ?

- Po dodaniu ogłoszenia na podany adres e-mail dostajemy dane do edycji naszego ogłoszenia.
- Aby mieć dostęp do ogłoszenia przechodzimy do zakładki Logowanie, nastepnie Panel, oraz Moje oferty pracy.
- Kiedy ostatnie aktywne ogłoszenie na naszym koncie wygaśnie, konto zostanie usunięte z RzeszowJOB.pl.
- Później bedziemy mogli użyć tego samego adresu e-mail do dodania nowych ogłoszeń.

2. Do czego służy kod promocyjny i jak go można uzyskać ?

Kod promocyjny jest to darmowy unikalny kod pozwalający na promowanie ogłoszenia.
Jest on rozdawany za darmo.

3. Co jeżeli chcę usunąć moje konto ?

Wszystkie konta automatycznie zostają usunięte po wygaśnięciu ostatnich aktywnych ogłoszeń przypisanych do danego konta.
Można również skontaktować się z administracją w celu usunięcia konta (KONTAKT > Formularz).

4. Czy umieszczanie ogłoszeń jest w zupełności darmowe ?

Tak.

5. Ile trwa akceptacja ogłoszenia ?

Staramy się, aby czas akceptacji był jak najkrótszy.
Każde dodane / edytowane ogłoszenie przed pojawieniem się na stronie, sprawdzane jest pod kątem regulaminu.

6. Co jeżeli moje ogłoszenie nie pasuje do żadnej kategorii ?

Należy umieścic ogłoszenie w kategorii "Pozostałe".